Monday, January 12, 2009

saket pinggang aku ..

fuh . lame btol tak perform sambel terkinja-kinja . nih smer kerana kaw Congo (selamat pengantin baru! inai tak ilang lagik brader . haha) . so far gig tuh berjalan agak lancar tapi sayangnye ade band yg tak dapat maen pasal dah lewat malam . yang aku dapat info PureVibracion tak dapat maen . kesian kan . datang penat-penat dari kl then tak dapat maen .

aku sampai dalam kol 330 . dijanjikan slot Kluk-Kluk Adventure kol 4 . kol 6 lebey jugak maen . haha . standard la gig (melayu) . hahahaha . tapi ok la bagi aku . kol 6 lebey tuh crowd tgh hype orang kate kan . kang klao awal sangat , crowd takde . klao lambat sangat pon crowd dah balek . yela skola dah start . lagik bas mlm susah nak dapat .

kali nih gig ramai muka-muka biasa tak nampak . pasal mungkin dah start skola . lagik plkn smer kan . gig abes dlm 12 lebey aku rase . last band the times tak silap .

abes gig aku sama Bai Laila's Lounge (thx 4 d ride bro!) gih antar Congo balek umah . yela dah kawen kan . tak cam duluw lagik . haha . lps antar Congo kiteorang teros amek Aidil Couple sama Mail Gizmo Records kat New York Hotel . lps amek deorang kiteorang pon gih mkn kat nasik goreng seafood kat stulang (sape dok jb mesti tawu tmpt nih) . dalam makan punye makan tuh kiteorang bercerita la tentang topik-topik yang "hot" skrang nih . haha . macam-macam beb . dari si "Tut" yang ber"hijrah" sampai la topik sofaz suare mcm eddie vedder (??) . hahaha . tapi cool beb lepak sama deorang nih .

setelah dah abes makan dan penat pastuh pikir dah lambat nak tido esok nak keje bangon pagi, pastuh aku dah fed up msg kat hp bertimbon-timbon pasal chelsea kalah, kiteorang pon beransur pulang la . pasal kedai tuh pon dah bagi "signal halao" kat kiteorang . hahaha . antar Aidil Couple kat hotel balek then antar Mail Gizmo kat larkin . pastuh Bai pon antar aku . aku pon teros balek tido . hahaha



p/s : gambar di cilok dari myspace qayyum . aku nun di hujong bertopi jason mraz . eceh

5 comments:

angeldream said...

hahak. besok aku kawen. aku nak set bedroom dari itali. tengs weh !

:angeldream:

Anonymous said...

yang laen tu bole trim...yang last tuh...jason mraz eh??? tak nampak same pon?

pendi said...

ha aku dah besarkan sket gambo tuh . baru nampak sket . hehe

c!k baBy said...

ni gigs yg mane ek?

pendi said...

gig 11/1 ari tuh