Saturday, February 7, 2009

stamina stamina stamina

oh staminaku berkurangan . bile dah pancit maen bola baru la nak joging balek ye pendi . hehe . kadang-kadang aku rendu jugak zaman-zaman dulu aktif bersukan . setakat 10round joging takde hal la beb . tapi bila lepas spm aku dah mule jd drug addict , aku kurang bersukan . apetah lagi joging kan . so bile nak aktif sukan balek nih stamina plak jadi penghalang . haihh . aku pon start balek la joging sama deno ngan pyan kat istana garden (spot menarek untok joging kat jb beb haha =P) . dapat la 2round gituh . tuh pon sesak nafas jugak . yela otot-otot smer baru nak koyak balek kan . lame tak bersukan . nak start balek tuh memang slow . tapi nak tanak kene biasekan balek la . rokok nak kene kurangkan . so far Alhamdulillah aku dapat jaohkan diri dari dadah-dadah yang memudaratkan (aku tak kate rokok tuh bukan dadah eh haha!) . cuma skrang aku nak kene kuwatkan mental balek . bila mental kuwat , secara otometik fizikal akan kuwat jugak . haha .

p/s : jangan jadi boroi oi! . burok! . hahaha

1 comments:

Damn Dirty Apes said...

kaw pon aku nmpak mcm da boncet sket. hahahaha..