Monday, May 18, 2009

Kembali Saket ..

haha . dah lame tak menaep byk2 . 2 bulan nih aku stop show ape smer . nak rilek jap . penat la beb tiap2 minggu ade show . sampai smer dah tegor aku dah cengkong balek . deorang igt aku amek bende2 tak elok tuh mcm dulu . dah stop beb! . rokok je taboley . hahah . nih la dea pasal kurang makan kurang tido kurang rehat . aku jd saket badan balek . bahu kiri aku yg dulu dislocated tulang ha skrang saket balek dek kerana dok pikul gitar tuh je slalu ke hulu ke hilir . tp tanggongjawab dan minat aku turutkan . eceh . 23 may nih ade show kat kl so bermula la episod kepenatan aku balek setelah 2 bulan bercuti . pastuh 31 may pon ade . naseb baek kat jb . bulan 6 melaka menanti . bulan 7 ha sebok sket . byk tmpt . so stamina nak kene jage nih . jogging jogging jogging! . huha huha! . yg pasti antara hujung tahon or awal tahon depan kejutan menanti . insyaAllah la kan . mudah mudahan . klao takde aral melintang , mmg sejarah la dlm idop aku dpt buwat show kat "sane" . hahaha . "sane" mane? . haa tunggu . taboley bitau lagik . rahsia . smer dah komfem baru aku bitau . yg penting skrang aku kene jage badan nih ha . migrain dah lame tak kene . 2 3 ari nih mcm nak kene balek . takot woo . paleng potong klao kene migrain nak show . angen je nanti . mate mcm nak terkeluar . eheheh . okehlah . nanti sambong . adios

2 comments:

me,linda said...

yela..da hensem lupe linda..
:(

Anonymous said...

nampaknye ko kene makan makanan tambahan ni. Meh try pill vitamin-C keluaran Nutrimetics ni. Insyaallah pasti memberikan anda lebih tenaga dalam mengharungi cabaran hidup. Nak order contact aku. murah je. tak mahal.

ececece. promote produk la plak aku nih. ekekekke