Wednesday, October 31, 2007

Perangai Tak Mencerminkan Umur

pehhh.. sunggoh SUWEY .. punye la paiseh .. baru aku nak merase dudok sng dlm cc nih .. tibe2 kejadian yg sunggoh membuwatkan aku igt kepade Allah .. sunggoh bodoh lagik disorongkan celake btol la pakcik seblah aku nih..mmg tiap2 pg aku gih cc nih n pakcik tuh pon lebey kurang jugak la .. kebtolan aku dpt pc seblah dea ari nih .. so aku buwat cam biase je la .. agaknye pasal ari2 prasan muke aku dea pon tegorla aku .. "tak keje ari nih?cuti?" .. aku pon jwb la "..keje mlm ,tolong pemili" .. jwpn mls nak melayan sebenarnye .. then aku lyn la surfing balek .. pastuh dea tnye lagik " .. sape name ye?" .. " ..Kamil" .. taboley hendel siyal name .. hahaha .. pastuh dea salam dea bitau name dea sape ntah aku pon tak dgr .. mls nak dgr .. pastuh lyn balek tenet .. tibe2 aku aku terdgr suare mencurigekan kluar dr pc dea .. pastuh dea pon bereaksi yg sunggoh berbeza .. secare tibe2 .. aku jeling la sket pc dea .. YA ALLAH .. org tua nih tgh layan video laki tgh masturbate .. taboley blah siyal .. pastuh dea pon bley nak lyn tangan dea kat sluar .. maken laju yg dlm video tuh buwat.. dea pon buwat .. cume tak bukak zip sluar je kan .. klao dea bukak .. mmg kaki aku naek kat idong dea .. kenape la org tua nih burok perangai eh? .. pastuh dea dah syok agaknye .. aku pon dgn sengaje bukak zikir kuwat2 kat pc aku .. hahahahahhaha .. pastuh dea cam tak sng dudok .. teros blah .. dunia kita nih dah nak akher zaman ke? .. aku yg muda nih takde la sampai nak buwat cam dea buwat tuh .. aduh .. naseb baek la aku je yg ade kat row pc nih .. cube klao ade budak pompuan ke?makcik2 ke?cekgu2 ke?budak kecik ke? tak ke maluw..ish .. esok mmg klao aku nampak dea .. elakkan je la dpt pc seblah dea...tanak tanak tanak

2 comments:

Anonymous said...

hahaha mmg suwey...pagi2 lak tuh!!!!org tua ni mmg nak mampus gak nye..kau ludah je die..

-ninanano-

Pegang Cahaya said...

hak hak... pakcik tuh gile sex.. totak.. pale hotak dia takley tahan nafsu serakah.. gile.. tuh sume tuh pentingkand iri .. kat umah dah ada bini buat jerk la ngan bini.. gatal sangat bini lari buat la sesorang hak hak =P