Tuesday, December 2, 2008

Music Is Positive Gig

hah lagik skali! . smlm lps sudah gig . aku perform untok Lolypop . ramai jugak yg dtg . yela ramai yg dah abes spm kan . bersyukor jugak la . at least takde la lengang gig kan .

supposed to be aku punye turn dlm kol 3 . tp atas masalah teknikal, deorang ckp kene maen dlm kol 5 . aku pon carik port untok tido jap . ngantok tak tido mlm seblomnye . ngan jamming ape smer kan . so dpt port ujong one corner aku lelapkan mate kejap .

dlm kol 5 deno sampai . ade jugak member aku nak dtg . terharu jugak rasenye . hehehe . pastuh ila plak sampai . lagik skali thx beb . hehe .

lagik skali masalah teknikal, aku punye turon di drag kan lps maghrib . aku dah start takde mood . tp still kene kaver . band yg seblom turn aku tuh perform bwk lagu ntah hardcore meraban (poser?) . pastuh extension blow . kepala butang la shal! . drag lagik . maken lambat . ila dah la taboley stay lame2 .

lps setel band meraban td tuh, sampai turn aku . aku pon cucok cable ape smer, tarek nafas panjang, then start lagu . aku tgk budak2 ramai smer dudok, takpe . aku sabar . start je lagu deorang rase mcm besh, deorang pon ramai2 penohkan dpn stage . haha . naekkkkk balek smgt aku rase . dah lame tak rase atas stage mcm ginih . nervous+excited

4 lagu aku setelkan ngan penoh semangat tp penat . hehehe . lame tuh tak nyanyi lagu2 mcm gnih . stamina kurang org ckp . hehe

aku rase gig kali yg aku btol2 puas rasenye . walaopon ade jugak insiden2 gado ape smer tuh . pade aku tu smer biasela . cume tak seterok dulu2 punye gig . haha . okeh that's all for now

Chale Karnal!

1 comments:

Anonymous said...

wahh...gig anda besh yer???tahniah laa...takpe...kali ni ira bagik cekelat la yek ;)